Autosos
Gyakori kérdések
GYAKORI KÉRDÉSEK
Milyen telefonszámot hívhatok, ha további kérdésem van az asszisztencia-biztosításról?
Kérjük, hívja bizalommal munkatársainkat az 1 4567-es rövidhívószámon, a +36 1 458 44 80 számon, vagy a Kapcsolat menüpontra kattintva írja meg kérdését, és a lehető legrövidebb időn belül megválaszoljuk azt e-mailen vagy telefonon keresztül.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
Mire figyeljek AutoSOS asszisztencia kötésénél?
Kérjük, figyelmesen olvassa el Általános szerződési feltételeinket, különös tekintettel annak 1. és 4. fejezetét; AutoSOS Assistance szolgáltatás azon gépjárművekre köthető, amelyek nem fokozottan igénybe vett (mint például személy- vagy áruszállító) gépjárművek. Az AutoSOS Assistance sikeres megkötéséhez továbbá szükséges magyarországi lakcím megadása is.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
Asszisztencia szolgáltatásunk 0-24 órában elérhető?
Cégünknek, az Europ Assistance Magyarországnak kiemelten fontos, hogy bármikor, bármilyen helyzetben tudjunk segíteni ügyfeleinknek, így asszisztenciavonalunk a hét minden napján, napi 24 órában elérhető.
Amennyiben segítségre van szüksége, kérjük, hívja bizalommal Segélyvonalunkat a kötvényen vagy az asszisztenciakártyán feltüntetett telefonszámon, és kollégáink a lehető legrövidebb időn belül a segítségére sietnek, és megszervezik az igényelt asszisztencia szolgáltatást.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
Legfeljebb hány km-t futott gépjárműre köthető AutoSOS Assistance?
Az AutoSOS Assistance minden csomagja esetében eltöröltük a kilométerre vonatkozó maximális korlátot.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
Köthetek-e asszisztencia-biztosítást, ha nem vagyok az autó tulajdonosa, illetve üzembentartója sem?
Asszisztencia szolgáltatásunkat a biztosított gépjármű rendszámára kötjük, ezért a kötvény tulajdonosa olyan személy is lehet, aki nem tulajdonosa vagy üzembentartója annak a gépjárműnek, amire az asszisztencia-biztosítást kötik.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
Műszaki meghibásodás esetén mennyi idő alatt érnek a helyszínre?
Az AutoSOS Asszisztencia célja az azonnali rendelkezésre állás, amennyiben ügyfeleinknek segítségre van szüksége, ezért Segélyvonalunk napi 24 órában elérhető, munkaszüneti napokon is, annak érdekében, hogy bármilyen körülmények között kiszolgáljuk ügyfeleinket. A segélyhívás fogadása után, kollégáink azonnal megszervezik az igényelt szolgáltatást, az autómentő pedig belföldön egy órán belül a helyszínre siet, bárhol is legyen szüksége professzionális segítségnyújtásra.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
Az AutoSOS csomag megkötésével milyen asszisztencia szolgáltatásokat lehet igénybe venni?
AutoSOS csomagjaink megkötésével gondtalan utazást biztosítunk ügyfeleinknek, akár műszaki meghibásodás, baleset vagy önhiba okozta problémáról legyen szó – pl. rossz üzemanyag tankolása – következtében vált menetképtelenné autójuk.
Amennyiben a gépkocsit autómentő segítségével szervizbe kell szállítani, a javítás idejére – de legfeljebb 3 napra – az alábbi kiegészítő szolgáltatások közül választhatnak ügyfeleink egyet, így garantáljuk kényelmüket a szervizelés idejére: szállás biztosítása (maximum 2 éjszakára), cseregépjármű (legfeljebb 3 napra), vagy továbbutazás szervezése a költségek átvállalásával az Általános Szerződési Feltételeink szerint.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
Hogyan küldik el számomra a kötvényt az asszisztencia-biztosításról?
Online kötését követően a regisztráció befejezése után Ön azonnal kapni fog egy automatikus visszaigazoló emailt, valamint maximum 48 órán belül küldjük Biztosítási kötvényét is.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
Legfeljebb hány éves autóra köthető az AutoSOS?
AutoSOS Assistance minden csomagja esetében eltöröltük az évjáratra vonatkozó maximális korlátozást.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
Az európai asszisztencia csomagok csak az Európai Unió területén érvényesek?
Asszisztenciaszolgáltatásunk révén az alábbi országokban teljes körű szolgáltatást vállalunk:
Andorra, Ausztria, Balti Államok, Belgium, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Ciprus, Cseh Köztársaság, Egyesült Királyság, Dánia, Finnország, Franciaország, Gibraltár, Görögország, Hollandia, Horvátország, Írország, Izland, Lengyelország, Liechtenstein, Luxemburg, Macedónia, Málta, Monaco, Montenegró, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália, Románia, San Marino, Spanyolország, Svájc, Svédország, Szerbia, Szlovák Köztársaság, Szlovénia, Törökország (európai rész), Vatikánváros
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
Meddig érvényes az AutoSOS asszisztencia szolgáltatás?
ÉVES asszisztencia szolgáltatásunk a kötvényen szereplő „érvényesség kezdete” dátumtól számítva 365 napig érvényes valamennyi asszisztenciacsomagunk esetében. A biztosítás a 365 nap leteltével 30 napon belül meghosszabbítható, ezen időszakon belül Ön továbbra is jogosult díjmentes szolgáltatásra.
A hosszabbításhoz szükséges dokumentumokat e-mailben vagy postai úton küldjük meg Önnek az érvényesség fordulónapja előtt legkésőbb két héttel.
HAVI asszisztencia szolgáltatásunk a kötvényen szereplő "érvényesség lejárata" dátumig, határozott időre szól. Honlapunk belépőfelületén könnyedén, néhány gombnyomással megkötheti a következő hónapra is!
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
A honlapon szereplő árak egyszeri költséget jelentenek?
Igen, a szolgáltatási díjak egyszeri megfizetésével 365 vagy 30 napig gondtalan utazást biztosítunk Önnek és utastársainak.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
Mi a teendőm, ha segítségre van szükségem, és érvényes asszisztencia-biztosítással rendelkezem?
Kérjük, hívja bizalommal Segélyvonalunkat, munkatársaink azonnal a segítségére sietnek, és megszervezik az igényelt szolgáltatást.
Önnek a kötvényen vagy az asszisztenciakártyán megadott telefonszám hívásán kívül semmit nem kell tennie. Tapasztalt kollégáink leveszik az Ön válláról a szolgáltatások megszervezésének terhét, és szükség esetén még a tolmácsolásban is segítenek 10 nyelven – pl. angol, német, francia, olasz, szerb-horvát, román.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
Lehetséges cég nevére megkötni az asszisztencia szolgáltatást?
Igen, lehetséges. Kérjük, az űrlap megfelelő pontjai kitöltésénél ezt jelezze számunkra.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
Műszaki meghibásodás esetén mennyi idő alatt érnek a helyszínre?
Az AutoSOS Assistance célja az azonnali rendelkezésre állás, amennyiben ügyfeleinknek segítségre van szüksége, ezért Segélyvonalunk napi 24 órában elérhető, munkaszüneti napokon is, annak érdekében, hogy bármilyen körülmények között kiszolgáljuk ügyfeleinket. A segélyhívás fogadása után kollégáink azonnal megszervezik az igényelt szolgáltatást, az autómentő pedig belföldön egy órán belül a helyszínre siet, bárhol is legyen szüksége professzionális segítségnyújtásra.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
Az AutoSOS Assistance biztosítást személyre vagy gépjárműre köthetem meg?
Assistance szolgáltatásunkat gépjárműre regisztráljuk, ezért bárki is vezesse a fedezetben lévő járművet, bizalommal hívhatja Segélyvonalunkat az 1 4567-es rövidszámon, illetve külföldről a +36 1 458 44 80-as telefonszámon.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
Ha igénybe veszem az asszisztencia szolgáltatást, kit terhelnek az autómentés költségei?
Az AutoSOS Assistance csomagok díjának megfizetésével egész évben, korlátlanul számíthat segítségünkre. A gondtalan továbbutazás garantálása érdekében pedig az autómentés költségei sem Önt terhelik, cégünk az Általános Szerződési Feltételeinkben foglaltak szerint átvállalja és megtéríti ezeket a kiadásokat.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
A külföldi kiterjesztésű asszisztenciacsomagok szolgáltatásai a Balkán területén is igénybe vehetők?
Asszisztencia csomagunk Magyarország és Európa teljes területén fedezetet nyújt műszaki meghibásodás, baleset, és önhiba esetén. Szolgáltatásunk területi hatálya az alábbi országokra terjed ki:
Andorra, Ausztria, Észtország, Lettország, Litvánia, Belgium, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Ciprus, Cseh Köztársaság, Egyesült Királyság, Dánia, Finnország, Franciaország, Gibraltár, Görögország, Hollandia, Horvátország, Írország, Izland, Lengyelország, Liechtenstein, Luxemburg, Macedónia, Málta, Monaco, Montenegró, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália, Románia, San Marino, Spanyolország, Svájc, Svédország, Szerbia, Szlovák Köztársaság, Szlovénia, Törökország (európai rész), Vatikánváros
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
Milyen telefonszámon érhető el az AutoSOS Assistance Segélyvonala külföldről?
Segélyvonalunk külföldi eléréséhez kérjük, hívja bizalommal a +36 1 458 44 80-as telefonszámot.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
Legfeljebb mekkora megengedett össztömegű gépkocsira köthető asszisztencia-biztosítás?
AutoSOS asszisztenciaszolgáltatásunk legfeljebb 3,5 t össztömegű gépkocsikra köthető meg.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
Átruházható-e az AutoSOS más gépjárműre?
Nem, mivel az azonosítás rendszám alapján történik, így az AutoSOS asszisztencia nem ruházható át más gépjárműre.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
Mely országokra terjed ki a külföldi asszisztencia szolgáltatás hatálya?
Asszisztenciacsomagunk Magyarország és Európa teljes területén fedezetet nyújt műszaki meghibásodás, baleset és önhiba esetén. Szolgáltatásunk területi hatálya az alábbi országokra terjed ki:
Andorra, Ausztria, Balti Államok, Belgium, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Ciprus, Cseh Köztársaság, Egyesült Királyság, Dánia, Finnország, Franciaország, Gibraltár, Görögország, Hollandia, Horvátország, Írország, Izland, Lengyelország, Liechtenstein, Luxemburg, Macedónia, Málta, Monaco, Montenegró, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália, Románia, San Marino, Spanyolország, Svájc, Svédország, Szerbia, Szlovák Köztársaság, Szlovénia, Törökország (európai rész), Vatikánváros.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
Külföldi rendszámú autóra is megköthető az asszisztencia szolgáltatás?
Valamennyi asszisztenciacsomagunk megköthető külföldi rendszámú autóra is, ha az szlovák, osztrák vagy német forgalomba helyezésű. Amennyiben egyéb külföldi rendszámú autóra szeretné megkötni asszisztencia-biztosításunkat, kérjük hívja információs vonalunkat az 1 4567-es rövidhívószámon.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
A fedezetben lévő autóhoz kapcsolt utánfutóra is érvényes a gépjárműre kötött asszisztencia-biztosítás?
A gépjárműre megkötött autós asszisztencia szolgáltatás az autóhoz kapcsolt utánfutóra is teljes körű szolgáltatást nyújt.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu
Mit kell tennem, ha eladtam a gépjárművem?
Kérjük, az autosos@europ-assistance.hu-n jelezze, ha gépjárműeladás, illetve érdekmúlás miatt le kívánja mondani szerződését. Kollégáink további ügyintézés céljából fel fogják venni Önnel a kapcsolatot.
Megválaszolta ez a kérdését? Ha nem, keressen minket: autosos@europ-assistance.hu